Τι πρέπει οπωσδήποτε να βρουν οι επισκέπτες του ιστότοπού σας;

Τι πρέπει οπωσδήποτε να βρουν οι επισκέπτες του ιστότοπού σας;

Όταν κάποιος επισκέπτεται τον επαγγελματικό σας ιστότοπο, θέλει να μάθει τα πάντα για την εταιρεία σας όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Πρέπει ο επισκέπτης να τη γνωρίσει, να κατανοήσει τον σκοπό της και φυσικά πώς θα τον ωφελήσει η χρήση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας. Σύμφωνα με έρευνες, η μέση περίοδος περιήγησης σε έναν ιστότοπο είναι 1 λεπτό και 30 δευτερόλεπτα. Βέβαια, η διάρκεια αυτής της συνεδρίας διαφέρει ανάλογα με τον τύπο του ιστότοπου και τον κλάδο. Μέσα σε αυτό το ελάχιστο χρονικό διάστημα η εταιρεία σας θα δημιουργήσει μία πρώτη εντύπωση στους δυνητικούς πελάτες σας.


Αν δεν κάνετε μία εξαιρετική πρώτη εντύπωση, οι επισκέπτες θα εγκαταλείψουν τον ιστότοπό σας απογοητευμένοι και θα επιλέξουν να μην προχωρήσουν σε αγορά ή να αδιαφορήσουν για τις υπηρεσίες σας. Ακόμα και αν τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας είναι άριστα, αν υστερείτε σε ορισμένα σημεία του ιστότοπού σας, είναι πιθανόν οι μελλοντικοί σας πελάτες να στραφούν αλλού. Ας δούμε ποια είναι τα τρία πιο σημαντικά στοιχεία που πρέπει να βρουν οι επισκέπτες στον ιστότοπο της εταιρείας σας:


Η προσωπικότητα της επωνυμίας σας


Όταν ένας δυνητικός πελάτης επισκέπτεται τη σελίδα σας, χρειάζεται να κατανοήσει τι σημαίνει το brand name της εταιρείας σας. Αν χρησιμοποιείτε γενικό κείμενο που φαίνεται σαν να έχει αντιγραφεί και επικολληθεί από κάθε άλλη εταιρική ιστοσελίδα, δεν πρόκειται να τραβήξετε την προσοχή κανενός. Θα περιηγηθούν στον ιστότοπό σας, θα χάσουν το ενδιαφέρον τους και απλά θα αποχωρήσουν. Είναι σημαντικό να προσθέσετε τη μοναδική προσωπικότητα της επωνυμίας σας μέσω του ιστότοπού σας, όπως οι λέξεις που χρησιμοποιείτε, τα χρώματα ή οι εικόνες που αντικατοπτρίζουν την επωνυμία σας. Θα πρέπει να δίνει την αίσθηση στους εν δυνάμει πελάτες ή στους πελάτες σας ότι γνωρίζουν γιατί θα σας επιλέξουν ή γιατί συνεχίζουν να σας επιλέγουν.


Εύκολη πλοήγηση


Εάν οι σελίδες του ιστότοπου δεν είναι εύκολες στην πλοήγηση, οι πιθανοί πελάτες θα απογοητευτούν και θα φύγουν. Για να το αντιμετωπίσετε αυτό, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι user - friendly και δεν έχει “σπασμένους” συνδέσμους. Πραγματοποιήστε έναν έλεγχο ιστότοπου για να βεβαιωθείτε ότι λειτουργεί σωστά. Αυτό περιλαμβάνει τον έλεγχο κάθε σελίδας, κάθε συνδέσμου και τη διασφάλιση ότι το περιεχόμενό σας εξακολουθεί να είναι επίκαιρο για τους επισκέπτες σας, οι οποίοι επιθυμούν έναν ιστότοπο που είναι εύκολος στην πλοήγηση. Οι “σπασμένοι” σύνδεσμοι και το “απαρχαιωμένο” περιεχόμενο σίγουρα θα τους απομακρύνουν.


Στοιχεία επικοινωνίας


Οι επισκέπτες του ιστότοπου μίας εταιρείας, μικρής ή μεγάλης, πρέπει να γνωρίζουν πώς να επικοινωνήσουν μαζί σας ή να βρουν τη φυσική σας τοποθεσία, σε περίπτωση που υπάρχει φυσική έδρα. Αυτά τα στοιχεία πρέπει να επισημαίνονται με σαφήνεια στον ιστότοπό σας. Ο ευκολότερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να προσθέσετε αυτές τις πληροφορίες στο footer του ιστότοπου, μία ενότητα που είναι πάντα ή σχεδόν πάντα κοινή για όλες τις σελίδες. Ένας άλλος εύκολος τρόπος για να παρουσιάσετε αυτές τις πληροφορίες είναι μέσω μίας σελίδας επικοινωνίας. Αυτή η ειδική σελίδα θα πρέπει να περιγράφει τις ώρες λειτουργίας σας, τον τρόπο επικοινωνίας μαζί σας, μία φυσική διεύθυνση (εάν υπάρχει) και οποιαδήποτε άλλη σημαντική πληροφορία που πρέπει να γνωρίζουν οι επισκέπτες προκειμένου να επικοινωνήσουν μαζί σας.


Σε κάθε περίπτωση μία άρτια σχεδιασμένη και επαγγελματική παρουσία είναι απαραίτητη και αποτελεί έναν σημαντικό παράγοντα για την επιτυχία της εταιρείας σας.