Σημάδια που δείχνουν ότι ο ιστότοπός σας είναι βαρετός...

Σημάδια που δείχνουν ότι ο ιστότοπός σας είναι βαρετός...

Ο ιστότοπός σας είναι και πρέπει να είναι το άλφα και το ωμέγα της εταιρείας σας όσον αφορά στον ψηφιακό κόσμο. Η διαδικτυακή σας παρουσία αποτελεί τη βάση του digital marketing με την έννοια ότι κάθε ενέργεια που κάνετε διαδικτυακά πρέπει να οδηγεί στον ιστότοπό σας. Ακόμη κι αν οι επισκέπτες δεν ενδιαφέρονται άμεσα για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα μέσω της βάσης δεδομένων να μετατραπούν σε μελλοντικούς πελάτες.


Επομένως, είναι σημαντικό να επενδύσετε σε σχεδίαση και κατασκευή ή ανακατασκευή ιστότοπου, εάν έχετε παρατηρήσει ότι κάτι δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε. Παρακάτω θα δούμε 5 χαρακτηριστικά “σημάδια”  που δείχνουν ότι ήρθε η ώρα για αλλαγή:


1. Μεγάλος χρόνος φόρτωσης


Ένα λεπτό είναι μόλις 60 δευτερόλεπτα, όταν όμως αυτό αφορά τον χρόνο που χρειάζεται να φορτώσει ο ιστότοπός σας τότε μοιάζει με αιωνιότητα… Ένας ιστότοπος πρέπει να φορτώνει πολύ πριν κάποιος αποφασίσει να τον εγκαταλείψει.


2. Έχετε πολύ μεγάλα κείμενα και ελάχιστες  εικόνες


Ως γνωστόν, μία εικόνα είναι χίλιες λέξεις! Οι άνθρωποι είναι πρωτίστως οπτικά όντα και μία ποιοτική εικόνα μπορεί να αντικαταστήσει 4 – 5 γραμμές κειμένου. Επίσης, η συγγραφή διαδικτυακού περιεχομένου διαφέρει από τη συγγραφή κειμένων εκτός διαδικτύου. Να θυμάστε ότι το περιεχόμενο ενός ιστότοπου πρέπει να είναι προσαρμοσμένο στον τρόπο ανάγνωσης με σάρωση, πράγμα που σημαίνει ότι τα κείμενα πρέπει να έχουν αμεσότητα, ενδιαφέρον και να μην κουράζουν τον επισκέπτη.


3. Ο ιστότοπος δεν είναι φιλικός προς τα κινητά


Είναι πλέον γεγονός! Οι περισσότεροι επισκέπτες ιστότοπων σήμερα χρησιμοποιούν τα smartphones τους. Αν ο ιστότοπός σας είναι αναποτελεσματικός σε μικρές οθόνες, έχετε χάσει πριν καν ξεκινήσετε. Το να είναι μία διαδικτυακή παρουσία φιλική προς τα κινητά αποτελεί έναν από τους βασικούς παράγοντες που λαμβάνονται υπόψη κατά την σχεδίαση ενός ιστότοπου.


4. Το ιστολόγιό σας παραμένει ανενεργό για πολύ καιρό και το περιεχόμενο του ιστότοπου δεν ανανεώνεται


Μία σελίδα τουλάχιστον σε ένα ή δύο μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας ιδανικός τρόπος για την προσέλκυση επισκεπτών, αλλά και για τη βελτιστοποίηση SEO που χρειάζεται ο ιστότοπός σας, ώστε οι δυνητικοί πελάτες σας να σας βρίσκουν όσο το δυνατόν πιο εύκολα. Με ευανάγνωστες, κατατοπιστικές και ποιοτικές αναρτήσεις, μπορείτε εύκολα να αυξήσετε την αξιοπιστία σας. Αν έχουν περάσει μήνες από την τελευταία σας δημοσίευση, ήρθε η ώρα να δώσετε περισσότερη προσοχή. Το ίδιο ισχύει και για τον ιστότοπο. Ιδιαίτερα μέσω της ενότητας Blog μπορείτε να ενημερώνετε τους πελάτες ή επισκέπτες σας σχετικά με τα νέα της εταιρείας σας και να μην φαίνεται ότι ο ιστότοπός σας έχει εγκαταλειφθεί.


5. Ο ιστότοπος δεν έχει επανασχεδιαστεί εδώ και χρόνια


Η τεχνολογία αναπτύσσεται ραγδαία, οι κανόνες και οι τάσεις αλλάζουν και οι κερδισμένοι είναι αυτοί που  προσαρμόζονται σε αυτές τις αλλαγές σε χρόνο μηδέν. Αν συναντήσετε έναν ιστότοπο που μοιάζει σαν να έχει σταλεί από το μέλλον, οι πιθανότητες είναι ότι ο ιστότοπος με τον οποίο τον συγκρίνετε (ναι, ο δικός σας ιστότοπος!!!) είναι μάλλον …απαρχαιωμένος!


Ίσως σας φαίνεται ότι έχετε πολλά να καλύψετε, όμως αξίζει να επενδύσετε σε μία άρτια διαδικτυακή παρουσία ή να βελτιώσετε την ήδη υπάρχουσα, ώστε η εταιρεία σας να μπορεί να ακολουθήσει τα νέα δεδομένα και τις απαιτήσεις του διαδικτύου και να μην μένει στο περιθώριο των εξελίξεων.