Πότε μία ιστοσελίδα χρειάζεται ανανέωση, βελτίωση ή αλλαγή;

Πότε μία ιστοσελίδα χρειάζεται ανανέωση, βελτίωση ή αλλαγή;

Κάποιες φορές είναι δύσκολο να παραδεχτούμε ότι η ιστοσελίδα μας δεν είναι τόσο καλαίσθητη ή τόσο λειτουργική όσο πιστεύαμε αρχικά. Εάν όμως διαβάζετε αυτό το άρθρο, ίσως είναι ώρα για αλλαγή… Υπάρχουν κάποια στοιχεία στον ιστότοπό σας που κάνουν τους επισκέπτες σας να δυσανασχετούν και να αποχωρούν;;; Ας δούμε λοιπόν αυτά που συναντάμε πιο συχνά:

  • Ξεπερασμένος σχεδιασμός
  • Η πρώτη εντύπωση είναι πάντα η πιο σημαντική. Ένας “απαρχαιωμένος” ιστότοπος δίνει την εικόνα μίας επιχείρησης υπό …κατάρρευση, δημιουργώντας αρνητικά συναισθήματα και προβληματισμό στους εν δυνάμει πελάτες σας.
  • Μη φιλικός ιστότοπος σε κινητές συσκευές
  • Στις μέρες μας πλέον οι άνθρωποι ξοδεύουν πάρα πολύ χρόνο στις κινητές συσκευές τους. Εάν ο ιστότοπός σας δεν προσαρμόζεται σωστά σε άλλες συσκευές εκτός από τον desktop, σίγουρα είναι ένας από τους λόγους που οι επισκέπτες του …φεύγουν μακριά.
  • Πολύπλοκη πλοήγηση
  • Είναι σημαντικό η ιστοσελίδα σας να περιλαμβάνει όλα εκείνα τα στοιχεία που θα βοηθήσουν τους επισκέπτες της να περιηγηθούν εύκολα και να βρουν τελικά αυτό που αναζητούν. Μην τους μπερδεύετε!
  • Γραμματικά και ορθογραφικά λάθη
  • Είναι κάτι που δυστυχώς συναντάμε συχνά στο διαδίκτυο. Δώστε μεγάλη προσοχή στα κείμενα που περιέχει ο ιστότοπός σας. Πρέπει να είναι καλογραμμένα και φυσικά να αποφεύγονται τα ορθογραφικά λάθη. Δημιουργούν μία αίσθηση προχειρότητας, που αν μη τι άλλο απογοητεύει τους επισκέπτες και δυνητικούς πελάτες σας.
  • Χωρίς Call to Action
  • Τα Call to Action Buttons πρέπει να αποτελούν σημαντικό στοιχείο της ιστοσελίδας σας. Μην αφήνετε τους επισκέπτες σας να μαντεύουν… Καθοδηγήστε τους και με σωστά Call to Action παροτρύνετέ τους για …δράση!
  • Αυτόματη αναπαραγωγή διαφημίσεων, μουσικής ή βίντεο
  • Θεωρούνται από τα πιο ενοχλητικά στοιχεία μίας ιστοσελίδας και όχι άδικα. Η συχνή εμφάνιση pop – up παραθύρων αναστατώνει τους χρήστες και οδηγεί την επισκεψιμότητα απευθείας στους ανταγωνιστές σας.
  • Ασαφής αρχική σελίδα
  • Σας έχει τύχει να επισκεφθείτε έναν ιστότοπο και να έχετε αναρωτηθεί “Τι είναι και ποιος ο σκοπός του;” Η αρχική σελίδα πρέπει να είναι προσεγμένη σχεδιαστικά και να δίνει μία ξεκάθαρη εικόνα σχετικά με την ταυτότητα της εταιρείας σας. Είναι η πιο μεγάλη “βιτρίνα” της επιχείρησής και αυτή που πρέπει να κρατήσει ζωντανό το ενδιαφέρον του επισκέπτη.
  • Χωρίς συνδέσμους μέσων κοινωνικής δικτύωσης
  • Καλώς ή κακώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πλέον μέρος της ζωής μας και αποτελούν βασικό στοιχείο για τις σύγχρονες επιχειρήσεις και την διαδικτυακή τους εικόνα. Μην τα αμελείτε!
  • Χωρίς ποιοτικό περιεχόμενο
  • Μαζί με την σωστή και επαγγελματική σχεδίαση, η ποιότητα του περιεχομένου είναι η κύρια προϋπόθεση για την διαχρονική επιτυχία του ιστότοπού σας! Πρέπει να ενημερώνει τους επισκέπτες, να δημιουργεί αίσθημα εμπιστοσύνης και εν τέλει να τους παρέχει τη βοήθεια που χρειάζονται. Κατά την σχεδίαση και κατασκευή μίας ιστοσελίδας, ένας σωστός επαγγελματίας γνωρίζει πώς θα διαχειριστεί και θα αξιοποιήσει το υλικό που του παραδίδει ο πελάτης για μία επιτυχημένη διαδικτυακή παρουσία!


    Αυτοί είναι κάποιοι βασικοί παράγοντες που θα μπορούσαν να απομακρύνουν τους επισκέπτες από τον ιστότοπο της εταιρείας σας. Είστε έτοιμοι να κάνετε το επόμενο βήμα;